ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Historia przemocy ; David Cronenberg
Kramarz; Andrzej Barański, Lejdis; Tomasz Konecki
Walka o ogień; Jean-Jacques Annaud
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Ojciec w podróży służbowej; Emir Kusturica
Sztuczki; Andrzej Jakimowski
Rocky 5; John G. Avildsen, MASH; Robert Altman
Mój dziadek; Yôichi Higashi, Ich noce; Frank Capra
Słoń; Gus Van Sant
Kontakt; Robert Zemeckis, Szybcy i wściekli; Rob Cohen
Odlotowy duet; John Fortenberry, Peter Markle
Rocky 3; ; Sylvester Stallone
ĆWICZENIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na bazie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Aya RL, Aya RL (1), Smith, Patti, Horses
Young, Neil, Mirror Ball, Who, The, The Kids Are Alright, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Green River, Rehab Doll, Bakerloo, Bakerloo, Sting, …Nothing Like The Sun
U2, The Joshua Tree
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność prostego prezentowania naukowych informacji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci zasadę użytkowania dowolnej zponiższych suplementów:
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
79.0, Hormony przysadki i podwzgórza – inhibitory hormonu wzrostu
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne