Potwierdzamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Doświadczalne proponuje się tu przedstawione tematy do zaliczenia:
zabawa biznesowa – „Język codzienny gnieźnian” oraz „Dziennik Wacława Niźyńskiego”
gra strategiczna : „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej” oraz „Chorwacka literatura wojny i emigracji na modelu dzieł Dubravki Ugrašić”
symulacja menedżerska : „Zmiany portretu kobiety w literaturze rosyjskiej XIX wieku” oraz Autorskie Symulacje Szkoleniowe oraz „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich”
symulacja decyzyjna – „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych” oraz „W kręgu wierzeń pogańskich starożytnych Słowian”
gra edukacyjna – „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego” oraz „Serwis „Nasza-Klasa” a komunikacja w Internecie”
symulacja słownikowa : „Tragizm ludzkiej egzystencji w wybranych utworach Mikołaja Gogola oraz Iwana Turgieniewa” oraz „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala”
symulacja decyzyjna : „Publiczna dyskusja o uzależnieniach alkoholowych oraz o ich wpływie na życie rodzin i społeczeństwa” i „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
gra kreatywna – „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy” i „Wątki autiobiograficzne w twórczości Adama Mickiewicza na przykladzie Sonetów Krymskich”
gra kreatywna : „Życie w nazistowskich obozach koncentracyjnych i obozach zagłady” i „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich”