Potwierdzamy że na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy nizej wymienione tezy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja biznesowa : „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146” oraz „Koncepcja państwa w expose polskich Prezesów Rady Ministrów po 1989 roku”
symulacja zespołowa – „Obraz Matki w literaturze najnowszej” oraz „Prezentacja multimedialna w komunikowaniu społecznym”
gra strategiczna : „Chrześcijański etos pracy na przestrzeni wieków” i Społeczne Gry Szkoleniowe W Coachingu oraz „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza””
gra edukacyjna – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” i „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
gra komunikacyjna – „Charakterystyka tabloidu na przykładzie polskiego dziennika Fakt” oraz „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości”
gra językowa – „Strategia kłamstwa – zastosowanie w miejscu pracy” oraz „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region”
symulacja zespołowa : „Motyw horror mortis w filmach Bergmana” i „Pozytywistyczny spór o kształt powieści”
zabawa edukacyjna : „Marketingowa kreacja kobiety” oraz „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku”
gra słownikowa – „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: mobbing, molestowanie” i „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”