Nasz ośrodek hotelowy, sale konferencyjne, szkolenia pracownicze i projekty team building

Prywatny blog ośrodka szkoleniowego: tu przeczytasz o naszych szkoleniach i konferencjach.

Ćwiczenia strategiczne – hipotezy do zaliczenia


Potwierdzamy iż na kursie Andragogika i Symulacje Eksperymentalne dopuszczamy tu przedstawione opracowania do superwizji końcowej:

  • zabawa zespołowa – „Kierunki wyjazdów turystycznych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej w 2012 roku” i „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na danych źródłowych z twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
  • symulacja biznesowa : „Stereotypy starości i ich długie trwanie. Od antycznego tekstu do wspólczesnej reklamy w Telewizji Polskiej” oraz „Aktorki Pedro Amodovara i ich filmowe oblicza w ocenianych utworach reżysera”
  • zabawa zespołowa – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz Gry Biznesowe i „Analiza wpływu parametrów detektora APD na jakość toru odbiorczego układu teledetekcyjnego”
  • gra strategiczna : „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza” oraz „Charakterystyka tabloidu na modelu polskiego dziennika Fakt”
  • gra edukacyjna : „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • zabawa decyzyjna – „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku” oraz „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni”
  • zabawa słownikowa : „Hierofania w religii chrześcijańskiej ikony i relikwie jako materialny nośnik wiary” oraz „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych”
  • gra zespołowa : „Badanie tulowego lasera i wzmacniacza światłowodowego pracującego w reżimie przełączania wzmocnienia” i „Obserwacja mobilnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności”
  • symulacja edukacyjna – „Wizerunek mężczyzny w reklamie” oraz „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na przykładzie obserwowanych tytułów”