Ogłaszamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Eksperymentalne akceptuje się nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:
zabawa strategiczna – „Częstość i intensywność cyklonów tropikalnych w Azji Połuidniowo-Wschodniej na tle ostatniego dwudziestolecia 1992-2011” oraz „Monitor wobec kultury i spraw społecznych w epoce stanisławowskiej”
symulacja edukacyjna – „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ” oraz „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni”
symulacja menedżerska – „Limeryk – charakterystyka i konkretyzacje gatunku” i Gry Menedżerskie oraz „Konstantyn Wielki. Miedzy religią chrześcijańską a starorzymską”
gra lingwistyczna : „Smok w politeistycznych mitologiach Europy” oraz „Stereotypy niemiecko-polskie”
symulacja słownikowa – „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina” oraz „Serwis „Nasza-Klasa” a komunikacja w Internecie”
symulacja kreatywna : „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej” i „Przemoc i patologia jako zjawisko i problem społeczny XXI wieku”
gra strategiczna : „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym” i „Między obrazem a rzeczywistością – relacje polsko-rosyjskie w perspektywie oddziaływania stereotypów”
zabawa zespołowa : „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich” oraz „Kultura masowa i środki jej przekazu ”
zabawa edukacyjna : „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” i „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności”